جام حذفی اسپانیا| صعود بارسلونا به مرحله فاینل با شکست سویا

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در نخستین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، چهارشنبه شب (۱۳ حوت) تیم‌ فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلون با کسب نتیجه ۳ بر صفر، به لطف ۹ نفره شدن سویا، فاتح این بازی شد و انتقام باخت ۲ بر صفر بازی رفت را هم از حریف گرفت.

عثمان دمبله در دقیقه ۱۲ ، جرارد پیکه در دقیقه ۴+۹۰ وقت‌های تلف شده نیمه دوم و مارتین برایت‌ویت در دقیقه ۹۵ گل‌های بارسا را به ثمر رساندند.

مهار ضربه پنالتی لوکاس اوکامپوس توسط تر‌اشتگن دروازه‌بان آلمانی کاتالان‌ها در دقیقه ۷۴ روحیه بخش ادامه بازی برای شاگردان کومان بود و از اتفاقات مهم این بازی اخراج دو بازیکن سویا، فرناندو در دقیقه ۲+۹۰ و لوک دیونگ، در دقیقه ۱۰۳ به خاطر شیوه اعتراض‌ش به داور بازی، کارت سرخ دریافت و اخراج شد.

کسب نتیجه ۳ بر ۲ در مجموع بازی‌های رفت و برگشت میان این دو تیم، صعود بارسا را به فاینل جام حذفی اسپانیا که تابحال ۳۰ بار قهرمان آن شده است، مسجل کرد.

دیگر فینالیست جام حذفی اسپانیا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ امشب با مصاف تیم‌های لوانته و اتلتیک بیلبائو مشخص می‌شود. دیدار رفت این دو تیم در خانه بیلبائو یک ـ یک مساوی تمام شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *